2011. április 14., csütörtök

Rápihenés

Egyszerűen ügyetlen voltam, nem tudtam időt szakítani a blogra, sőt még az edzésekre sem. Annyira besűrűsödtek a dolgok, hogy esténként úgy dőltem el, mint egy zsák krumpli. Persze ez nem akkora baj, sőt…, csak éppen nyakamon van Sárvár. Pontosabban a 12 órás verseny.


Egészen a múlt hét elejéig jól mentek az edzések. Kedden még futottam egy 30-ast, aztán a hét végén szerettem volna egy hosszabbat, de az már nem jött össze. Ezen a héten pedig ma futottam először, de csak 14-et. Szóval a rápihenés megvan. A motiváció, a mentális felkészülés is rendben. Megcsinálom.

A mai futás egyébként nagyon jól esett. Az első 5 km-t 4:33-al futottam, aztán lassítottam, nem akartam magam kinyírni, így a vége 4:52 lett.

A géleket ma megvettem, holnap rakom össze a zenéket az mp3 lejátszó(ka)t, meg az összes cuccot aztán szombat reggel indulás. Az http://www.endomondo.com/  -on élőben tudjátok majd követni a versenyemet ha regisztráltok és megjelöltök ismerősként (Mr. Vasapu), sőt a peptalk gombra kattintva, a beírt szöveget rámondja a fülemre. Nem ér röhögtetni és ezen a versenyen nem játszik a "Buzi aki belegyalogol" sem.

9 megjegyzés:

  1. Lelketlen Cyborg2011. április 14. 22:08

    "ezen a versenyen nem játszik a "Buzi aki belegyalogol" sem. " - :):):)
    ezen besz@rtam :):):)

    Már pont akartam én is kérdezni,hogy hogy áll a helyzet?Ilyen sok egyéb elfoglaltság mellett jó hard lesz a hétvége!De pont ettől lesz jó :)
    Hajrá Norbi!

    VálaszTörlés
  2. Hajráhajrá, drukkolunk majd ezerrel!!!

    VálaszTörlés
  3. mata-ironman.blog.hu2011. április 15. 8:27

    Pedig ez lett volna a standard óránkénti hozzászólásom :)

    VálaszTörlés
  4. Drukkolok, Mr. Vasapu! Erős leszel! :-)

    VálaszTörlés
  5. Hajrá NOrbi! Iszonyatosan szurkolok, hogy jó élményekkel teli versenyed legyen. Kemény lesz, de a vasnak nem árthat ;-)
    Szurkolunk Mindketten!!!

    VálaszTörlés
  6. Mindent bele!! Egy kalappal a hétvégére!!

    VálaszTörlés
  7. Hú, srácok, a szurkoláson nem fog múlni, most már csak nekem kell odatennem magam.

    VálaszTörlés
  8. Hajrá Norbi! Az interneten sajnos nem tudom majd követni a futásodat, de majd élőben szurkolni fogok!:))Csak keményen!

    VálaszTörlés
  9. Szaszit: Neked is egy nagy kalappal holnapra!!!
    Biztos fájdalmas lesz a hazaút, de remélem elégedettek leszünk mind a ketten.

    VálaszTörlés