2011. január 3., hétfő

Meghívó, avagy mennyire hajlik a vas

Korainak tűnhet, de talán mégsem az.

A versenyeken tényleg jó találkozni olyan cimborákkal, barátokkal, akikkel szinte egész évben nem futunk össze. Egy versenyen azonban igazán mindenki saját magára figyel és nem nagyon tud a célba érkezés előtt másra koncentrálni. Ez így is van jól. Jó esetben van egy-két ember, akikkel össze tudsz hozni egy-egy közös edzést, esetleg még edzéseken kívül is tudtok találkozni, de ez elég ritka dolognak számít.

Arra gondoltam, milyen jó lenne egyszer egy stressz- mentes kis összeröffenés. Persze a magunk módján és a csajokat sem otthon hagyva.

Mit szólnátok hozzá, ha lenne egy ilyen hétvége? A tervem a következő:

Május 20.-án, este találkozunk Fertőrákoson és sátrat verünk egy nagyon kedves ismerősöm sátortáborában. Ez gyakorlatilag egész nyáron bringás turistáknak van kialakítva.


Szombaton, 21.-én délelőtt körbetekerjük a Fertő tavat (120 km), majd ráfutunk 10-15 km-t a környező erdőben. Közben a csajok ki tudnak menni a tóhoz napozni, fürdeni, bár Sony már megjegyezte, hogy valami szépségápolós napot szívesen megszervezne, ha inkább az a nyerő:-).



Miután az edzés letudva, neki is tudunk állni, immáron teljes létszámmal a bográcsokban és a parázs fölött a vacsora elkészítésének, amihez persze nagy mennyiségű italt fogyasztunk majd, nehogy dehidratálódjunk:-).

Vasárnap délelőtt pedig sátorbontás.

Ahogy elnéztem a versenynaptárakat, ennél megfelelőbb időpont nem nagyon van, ráadásul az edzés mennyisége erre az időszakra szerintem pont megfelelő.

Kérek mindenkit, minél hamarabb jelezze részvételi szándékát, esetleges észrevételét, ötletét.

25 megjegyzés:

  1. Nem tudom milyen állapotban leszek ezen a hétvégén, de benne vagyok. :)

    VálaszTörlés
  2. cciepursuit.blog.hu :
    Szuper!!!
    Azt, hogy pénteken milyen állapotban leszel, azt én sem tudom. A szombat esti álapotodról viszont van sejtésem:-)))

    VálaszTörlés
  3. Azt gondolom ezt hiba lenne kihagyni!
    A folyadékpótlást én is fontosnak tartom hiszen minden baka tudja, hogy:
    "The dehydration is the most dangerous enemy of the soldier."

    VálaszTörlés
  4. Öregbaka: Én is így gondolom, itt a helyetek.

    VálaszTörlés
  5. Bejegyeztem a naptáramba!!! Szombaton Maltovitot iszunk? Mert én nem keverem ám! Ja, a kígyókat szedd össze előző héten a környékről!

    VálaszTörlés
  6. Ironsün:
    Örülök.
    Ha Te nem akarod, majd én keverem. Isteni Long Islad Iced Tea-t tudok keverni, olyat, amitől majd Te akarod összeszedni akár még a kígyókat is.
    Jó buli lesz:-)

    VálaszTörlés
  7. Ironschwarczi: Szuper!!! Felirtalak.

    VálaszTörlés
  8. A Pozsonyi úti hegyihajrá véletlenül maradt ki?:D
    Rákostól csak 110km a kör, de én tudok egy rövidebb utat is:)

    VálaszTörlés
  9. Szaszit! Csak nem a vízibiciklire gondolsz? Bár ha Vasapu futni tud bringával a hátán, akkor az úszást is megoldjuk ilyen formában... Nem igaz, Vasapu?

    VálaszTörlés
  10. Szaszit: A Pozsonyi úton majd szombat éjjel rendezünk egyéni időfutamot.:-).
    Igazad van, csak 110 km, de én tudok egy hosszabbat is.

    Ironsün: Vizibiciklin 110 kili?? DDD Van azokon könyöklő?

    VálaszTörlés
  11. Benne vagyunk!

    A tempót már nem biztos, hogy tudom majd tartani veletek, de majd próbálkozom.

    VálaszTörlés
  12. Myke: Tök szuper!!!
    Jó kis hétvége lesz.
    Ne szerénykedj, nem hiszem, hogy gondod lesz a tempóval, egyébként sem verseny lesz.

    VálaszTörlés
  13. elég jól hangzik! Benne vagyunk! Egy dolog szólhat közbe, az a diploma. De remélem majd csak utána lesz ;-))

    VálaszTörlés
  14. Felírhatsz engem is. Addigra annyira bizonytalan minden, hogy most nyugodtan mondok igent! :))

    VálaszTörlés
  15. Ivan Grasso: Felírtalak. Tudom, hogy Neked kb.9 hónappal előtte kellett volna szólnom, de azért remélem itt leszel:-)).

    VálaszTörlés
  16. Szia Vasapu!

    Szeretnénk jelentkezni a barátnőmmel erre a hétvégére. Igaz őt már kicsit jobban megismerted a vb alatt, hisz mi csak pár szót váltottunk, de szívesen csatlakoznánk. Max annyi, hogy az ő részvétele 90%-os mert attól függ meddig tart nekik a kosárszezon. De nagyságrendileg május végéig még ha sokáig is jutnak a playoffban. Szóval lehet pont jól fog kijönni.

    Üdv

    DSipi

    VálaszTörlés
  17. DSipi: Szuper, már fel is írtalak Beneteket.

    VálaszTörlés
  18. Lelketlen Cyborg2011. április 18. 12:08

    Én annyit szeretnék kérdezni,hogy ezen a programon részt vehetnek-e lelkes kezdők is?
    Magamra gondolok.
    Mennyire "zártkörű" ?

    VálaszTörlés
  19. Szia Vasapu!

    A barátnőm sajnos nem fog tudni eljönni velem, mert annak ellenére, hogy a szezonjuknak arra már vége lesz, épp azon a hétvégén fog nyelvvizsgázni Pécsett. Így sajna csak egyedül tudok menni.

    Üdv

    DSipi

    VálaszTörlés
  20. Lelketle: Ez most valami megkésett áprilisi tréfa akar lenni:-)? Én már akkor beleszámoltalak a létszámba, mikor megírtam a meghívót.

    DSipi: Ok, sok sikert Neki.
    Hamarosan a részletekről is írok majd hiszen közeleg az időpont.

    VálaszTörlés
  21. Lelketle: Ja, és Tibi is, vagy éppen aki szeretne, egyáltalán nem zártkörű, sőt.

    VálaszTörlés
  22. Lelketlen Cyborg2011. április 19. 14:29

    Köszönöm!
    Tényleg nem vicc volt a kérdés,sokáig rágódtam rajta mert nem akartam egy "összeszokott" baráti társaságba bepofátlankodni :)
    De aztán arra gondoltam,hogy hátha nem vennétek rossz néven.
    Beszélek Tibikével is,szerintem Őt is érdekelni fogja az esemény.
    Köszönjük szépen!

    VálaszTörlés
  23. Szia, itt válaszolok a blogomon feltett kérdésre. Május 21-én Egerbe vagyunk hivatalosak egy lagzira. Az elhajlás részemről is meglesz ne félj, csak más társaságban :)De remélem, hogy lesz még blogtalálkozó :)

    VálaszTörlés