2010. február 21., vasárnap

Végre bringán

Ma pihentettem a lábfejem, úgyhogy nem mentem el futni. Elmentem viszont bringázni a montimmal, mivel még nem tudtam megvenni a megfelelő triatlon-bicajt, de szerintem 1-2 hét alatt az is összejön. 7 fok, végre nem mínusz, süt a nap ezerrel, hát hajrá! Október óta nem ültem rajta ami érezhető is volt, de azért 56 km-t letekertem 2ó20perc alatt. Nem túl fényes a 24 km/h átlag, azért első alkalomnak nem volt rossz.

Ausztriában tekertem egyébként, ott ahol az utak simák, és az autósok a falvak elején lévő szűkítőkben nem próbálják meg bizonygatni, hogy el tudnak úgy is menni melletted, hogy 5 cm van a tükör és a kormány között, hanem megvárják, míg elegendő hely van mindkettőnknek és utána előznek meg. Dudájuk tán nincs is.

Miután hazaértem azonnal megebédeltem, majd 20 perc múlva ismét.

7 megjegyzés:

  1. Régebben sokat jártam Bécsbe munkaügyben és a mai napig nem tudtad megszokni (pedig tök jó), hogy az autósok udvariasak és előzékenyek a gyalogosokkal, a bicajosokkal és egymással szemben is. Ott nem félteném az életemet, ha bringára ülnék. Itt Pesten viszont csak a külső kerületben vagy erdőben merek menni.
    Szóval irigyellek, hogy ilyen kultúrált helyen tudsz tekerni.:) Az országúti bringát amúgy sem ajánlatos a magyar utakon szétrázni...ide csak montival szabad kimenni az "aszfaltra"...

    VálaszTörlés
  2. Ha kell egy bringa, akkor a decathlonban van egy még előző évi (Campa-s) bringa. Brutálisan leárazva a tél miatt.

    Szerintem ár/teljesítményben verhetetlen 156-ért...

    Egy hasonló bringa kb 300...

    VálaszTörlés
  3. Szia Gapsy!
    Igen, valóban más a határon túl tekerni, itthon útban vagy kinnt viszont úton. Nem mindegy. Egyszer tekertem már Budapesten, olyan volt mint egy túlélőtúra:-).Ennek ellenére nagyon szeretem Pestet is a rentgeteg programlehetőség és nagyvárosi mivolta miatt.
    Üdv.

    VálaszTörlés
  4. Szia Witch!
    Az a helyzet, hogy van két ismerősömnek is bringaboltja, az egyiknek Ausztriában, náluk szoktam a bringáimat venni és még nem okoztak csalódást.Egyébként megnéztem azt is amit Te ajánlottál, tényleg nagyon jó áron van.
    Talán már nem kell sokat várnom, de azért ma megsürgettem őket.
    Üdv.

    VálaszTörlés
  5. Szia Norbi, örülünk, hogy ilyen kedvvel és sikeresen sportolsz, érdeklődéssel olvassuk új és új feljegyzéseidet. Anyu & Botond

    VálaszTörlés
  6. Köszi, Ti is gyalogoljatok sokat, készüljetek a Nagy Túrára!

    VálaszTörlés