2011. július 9., szombat

Bringához Thievery

Kicsit megváltozott az életem. Naponta 3-kor kelek egy új munka miatt, ráadásul fizikailag is megterhelő a dolog. Persze addig nincs baj, míg az ember úgy érzi, hogy megéri. Az ironman szempontjából sajnos a legrosszabbkor jött ez a lehetőség, de ha ez most nincs, akkor talán túl könnyű lett volnaJ. Szóval egy kicsit át kell rendeznem az edzéseimet, de azt hiszem meg tudom oldani. Ezen a héten viszont szinte semmit sem edzettem. Egy bringa, egy futás, holnap pedig egy 12 km-es verseny lesz. Hétfőtől viszont ha török, ha szakadok beütemezem a meneteket, mert ezt az 1-2 hetet most nagyon jól akarom megcsinálni. Remélem ezzel a héttel nem szúrtam el az eddigi formámat, de nem hiszem, hogy ennyi idő alatt nagyon leromlott volna a teljesítményem. Holnap, illetve jövő szombaton kiderül…
Múlt héten egy igazi triatlonossal és egy igazi bringással edzettem 120 kilit. Hát 20-25 év kerózás már tényleg meglátszik az ember stílusán, az enyémen pedig az a bő egy év:-).

10 megjegyzés:

  1. Lelketlen Szájborg :)2011. július 9. 9:01

    Óóó,egyet se aggódj szerintem az edzéseken.
    Már bőven készen vagy,a Te szinteden 1-2 hét ha kiesik az nem oszt.
    Alvásból meg amúgy sem kell sok:) az is csak a gyengék fegyvere:)
    Amúgy Szaszit is nagyon hallgat:)
    Gyanús! :):):)
    Nagy hajrá a versenyre Mindegyikőtöknek!

    VálaszTörlés
  2. Kemény ez a hajnal 3..., de a megszerzett állóképesség nem illan el pikk-pakk, de ezt Te is tudod.
    Eszembe jutottak a magamfajta absolute outsider-nek, olyan gondolatok, hogy most akkor ne akard behozni ezt az elmúlt hetet, persze nyomj egy erőset, de ne egy duplát. Meg az is, hogy a tapering rovására menjen a dolog. De Te profi vagy, agyban is nagyon az, úgyhogy tudod Te a dolgod, nem pofázok bele, én kis takony. :D

    VálaszTörlés
  3. cyborg:Jól látod, Szaszit nagyon lapít...
    Köszi, igyekszünk majd:-)

    lacii: Bizony kemény:-)
    azért kicsit aggódok, ez az utolsó két edzéshét szerintem fontos lehet.
    Profi???DDDD
    Másfél éve sportolok, bő egy hónapja még dohányoztam, edzéstervet pedig még nem is láttam. Sőt a tapering szót is Tőletek hallottam:-)))

    VálaszTörlés
  4. Keine Panik! Lehet, hogy valakinek ez gond lehet, de Te fejben ott vagy, ez sokkal fontosabb! A következő hetet még csináld meg jól, aztán menjünk tésztát enni Gyékényesre. Idén én főzök! Ki volt az a triatlonista illető?

    VálaszTörlés
  5. Panik nincs, kicsit sajnálom, ennyi az egész. Egy héten nem múlhat szerintem sem.

    Megyünk, főzünk, győzünk!

    ALL IN!!!

    VálaszTörlés
  6. Te autodidakta profi vagy. :D Vagy inkább natural born professional. :-)

    VálaszTörlés
  7. Ma pihent vagyok 3 óra alvás után:
    megyike, főzike, győzike

    Aki nem ALL IN, az ...

    VálaszTörlés
  8. Az utolsó három hét már tapering. Ez a kihagyott hét sokkal kevesebbet ront, mint egy brutális jövő hét. Ha meglátnád milyen edzéstervet javasolnak a guruk az utolsó három hétre, meglepődnél. Ha lesz időm felteszem majd ha érdekel... Most már take it easy, majd 30-án all in! :)

    VálaszTörlés
  9. HammerMan: DDD Hát Te ki vagy? Találkoztunk már?

    Ivan Grasso: Ezt a hetet én még szerettem volna megtolni, végülis sikerült, csak nem a futópályán. Nyugodt vagyok egyébként, megyek és meghalok:-)))
    ALL IN!!!

    VálaszTörlés