2011. január 27., csütörtök

40 sec.

A múlt szombati köredzésre vasárnap ugye ráfutottam 24 km-t. Na, ezt ki kellett pihennem, így nem is mentem még kedden sem úszni. Tavaly év elején egyszer már futottam a Sopron – Hidegség szakaszt, de akkor itthonról indulva szinte végig lejtő és hátszél volt, kíváncsi voltam az akkor időmre és nagyon örültem neki. 12 perccel voltam lassabb!!!Szerdára aztán már minden rendben volt, ráadásul már hiányzott is a futás. 10,86 km 55 perc alatt, ami igen jól esett a havas erdőben. Este squash, reggel úszás. Lemértük milyen tempóban is úszok tulajdonképpen. 50 sec-re tippeltem volna a 33,33 m-t, de szerintem ma először gyorsabb voltam gyorsban, mint mellben és 40 sec alatt sikerült abszolválnom. Ma először éreztem azt is, hogy a kb. 30 féle mozdulatból álló úszás közben már 10-re tudok figyelni:-). A leggyengébb pontjaim a bal kezem húzása, tolása, a levegő időben történő kifújása és a túlzott fej-nyak mozdítása levegővételkor (amivel persze az egész testem is bemozdul), a többi sem tökéletes, de talán alakul. Mindenesetre a 40 sec-nak örülök.
A napokban került a kezembe ismét az egyik kedvenc képem:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése