2010. augusztus 31., kedd

Teher alatt nő a pálma

A hétvégi versenyre tekintettel ma Szaszit-tal Muck-ot futottunk. Nem kezdődött jól. Az mp3-am lemerült, ettől egy kicsit megzavarodtam és gyorsan el is futottam az elejét…aztán persze felfutottunk.

Szaszit-tal nekem elég durva futni, teljesen demoralizáló, ahogy könnyedén fut, miközben én az életemért küzdök. Ennek ellenére, vagy éppen ezért az eddigi 32:04-es időmet 31:39-re tornásztuk le (5,88 km/290m).Köszi:-)

Csütörtökön megint megyünk.

4 megjegyzés:

  1. A mai futás kicsit pihenős volt, majd csütörtökön jobban megnyomjuk:D
    Köszi:)

    VálaszTörlés
  2. Jól van fiúk, kóstolgassátok csak egymást! Jövőre Nagyatádon bivalyerősek lesztek, ha így folytatjátok.

    VálaszTörlés
  3. Leesett a hó a sógoroknál...
    Vigyetek sílécet is ;-)

    VálaszTörlés
  4. Szaszit:Ja, szerintem is, csak ma olyan szép volt a táj, nagyon elméláztam :-)
    Ironsün: Te nem jössz mostanában Sopronba?
    Tepó: 1800 felett van hó, mi csak 1600-ig megyünk.

    VálaszTörlés