2010. június 15., kedd

Folytatás


Most, hogy már abban a szobában vagyok, ahonnan csak egy ajtó választ el a céltól egy kicsit másképpen érzem magam. Eddig mindig csak a következő állomás járt a fejemben. Mostantól ez az állomás az Ironman. Nem félek tőle persze, de azért tartani tartok egy kicsit. A hangulat remélem hasonló lesz, mint Orfűn, csak a duplája.

Ma már persze futottam 9,6 km-t az erdőben. Nagyon jól esett a hűs lombok alatt, tét nélkül mind a 47 perc..

A féltáv díjai pedig a következők voltak számomra:


8 megjegyzés:

  1. Szépek a díjaid, ez az elismerés ér talán a legtöbbet.
    Jut eszembe Witch(ejtsd: Vicc) szerintem egy PUHAPÖCS!

    Üdv

    VálaszTörlés
  2. Tisztelt VASAPU!

    Nagyon gratulálok neked és a családodnak is a kitartó támogatásért.
    En meg nem láttam ilyen szép díjakat! Külön rajzok és idők. Az arany érem pedig igazán és "aranylóan" fénylik!!!

    Igazan büszke lehetsz az időkre!

    Ami a szöveg olvashatóságát illeti, nincs azzal semmi gond. En minden pillanatát ereztem, és a sorok mögötti érzések is átjöttek.
    Tehat reszemrol "full support" Csizkanak és persze neked is a 2* fel vasemberhez.
    A Vasapu az mar majdnem vasember!

    VálaszTörlés
  3. Még egyszer gratulálok! Azt hiszem, ezeknél nincs nagyobb elismerés számodra!
    Várom a további élvezetes írásokat a felkészülésedről és persze majd Nagyatádról is! Nagyon érdekel, hogy az utolsó időszakban hogyan és mennyit edzel, mit eszel, iszol stb.
    További sok sikert!

    VálaszTörlés
  4. Nem vagyok extrán érzelgős, de a díjaid könnyeket csaltak a szemem sarkába! Gratula mindhez!!

    Más:
    Szállással hogy állsz?

    VálaszTörlés
  5. Tepó: ja , bazz.. , lassan nekünk is produktívra kéne vennünk a témát.... :)), mert így még jobb lehet az élet!

    Vasapu: milyen jó is lenne, ha csak ekkora (lásd: rajz) lenne a gyékényesi tó.... elárulom, hogy egy csöppet nagyobb :DD

    VálaszTörlés
  6. Laci79: Még egyszer is köszönom. Le fogom írni a fontosabb dolgokat, hogy pl. Te is megtaláld a Magadhoz illő edzéseket jövőre:-).

    Tepó: :-).
    szállás még nincs, rajta vagyok az ügyön, de egy kicsit elaludtam a dolgot. A honlapjukon egy 3 évvel ezelőtti hirdetést találtam, az már nem aktuális. Keresem a megoldást, ezen nem fog múlni.

    Myke:Azért fenékig nem tejföl így se, de tényleg jobb.
    A rajzolt pályán tényleg rövidet lehetne úszni, viszont mérd meg hány százalékos az emelkedő! A lejtő pedig még durvább:-).

    VálaszTörlés
  7. Norbikám!

    Örömmel látom, hogy csodálatos díjakkal ajándékoztak meg a kisfiaid és hogy Sony is támogatott a célod elérésében. Én is nagyon büszke vagyok Rád:
    Anyu

    VálaszTörlés
  8. Anyu: Köszi Anyu, de tudod, ez "csak" a fele volt. Az igazi célszalagig még van mit tenni.

    VálaszTörlés