2010. június 20., vasárnap

EDZÉS

Tegnap megcsináltam az első igazán Ironman-edzésemet. Legalább is azt hiszem ez már annak mondható. Bringáztam 105 km-t 31,5 km/h-ás átlaggal, majd ráfutottam egy (majdnem) tízest 46 perc alatt. Egyébként szerintem a sebességem a kerón még nagyobb volt, mert másokhoz viszonyítva az én órám mindig szigorúbb. Talán elállítottam a kódot, de soha nem jut eszembe indulás előtt, hogy ellenőrizzem :-).

Délután esküvőn voltunk, este lagzi. A két bandita vicces volt, rájuk kötöttünk egy-egy héliumos lufit, hogy mindig tudjuk merre járnak a tömegben. Ma pihi volt+mozi. Holnap pedig futás lesz.

7 megjegyzés:

  1. Jó kis tempó, gratulálok! Úgy értem, nem kis tempó...szóval érted! :-)

    VálaszTörlés
  2. Mindkét eredmény nagyon korrekt! Együtt meg pláne!

    VálaszTörlés
  3. Köszi mindenkinek. Mostantól a távot szeretném emelni úgy, hogy a tempó se nagyon csökkenjen. Közeledik a nagy nap!

    VálaszTörlés
  4. Jó kis kombó, látszik hogy a bringát jól nyomod!
    Merre volt a kör, hogy ment utána a futás?

    Köszi a szurkolást a hétvégén, szerencsére beértünk még az eső előtt, kellemes időnk volt és nagyon jó volt a hangulat és a csapat is.

    VálaszTörlés
  5. Szaszit: Otthonról Hidegségig volt a bringa a Fertő körül, a futás pedig Tómalomig volt a kisebbik kör. Egyébként kól ment a futás is, a végén még tudtam hajrázni, de azért ez elég hosszú volt:-).
    Nagyon szurkoltam ám. Kár, hogy közben nem voltam gép közelben. Tényleg szépet futottatok, ráadásul Te még bringán is ...
    Gratulálok!

    VálaszTörlés