2010. április 29., csütörtök

Esszencia

A tegnapi 70 km-es bringázás közben gondolkodtam el, hogy vajon milyen edzéseket is kellene csinálnom mostanában. A következő lépés az Ironman-ig az orfűi középtávú verseny ( 2 km – 83 km – 18 km) június 12-én. Most, hogy a Marathon-on túl vagyok egy kicsit alaposabban tanulmányoztam a pályát, a szintidőket, stb. DURVA!!! A bringapálya 1040 m emelkedőt tartalmaz, a futás is dimbes-dombos, szerintem Orfűn még a vízszint is 4 %-os.


A fentieknek megfelelően ma elvittem kocsival a bringám meg a futócipőm a szokásos helyemre és feltekertem a Muck-ra, aztán megint, utána meg felfutottam. Km nem sok gyűlt össze (35,28), de szintemelkedés annál több, 870 m. Azt kell mondanom, kemény volt.

       idő    AHR     táv       Aspeed

fel 21,29   164     5,88      16,57116

le    9,23   147    5,88       38,22319

fel 23,05   167     5,88      15,30586

le   8,59   138     5,88       41,07101

3,08   Bringa autóba + cipőcsere

fel 36,01  168      5,88       9,797279

le  27,38  161      5,88      12,88532

   128,63            35,28

2 megjegyzés:

  1. Hogy megy azóta a felkészülés a középtávra?

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm jól, épp most is futni indulok.

    VálaszTörlés