2010. március 22., hétfő

Sajnos

Két balul sikerült edzés jutott a hétvégén. Az első szombaton kora reggeli indulással kezdődött , a kulcsszó a korai. Reggel 6 után indultam és szerettem volna legalább 75 km-t tekerni, de annyira fáztak a kezeim az ujjatlan kesztyűben, hogy már fájt, megálltam egy kúton kv-t inni, felmelegedni, de mikor kijöttem még mindig nagyon hideg volt, így visszafordultam. Persze mikor visszaértem a városba már j idő volt, szerintem 3-4 fokot is emelkedett hirtelen a hőmérséklet, de akkor már nem volt kedvem visszafordulni. Sajnos.

Vasárnap reggel 4,30-kor keltem, mivel a Mikivel beszéltünk meg egy közös futást. 32 km-t terveztünk a szokásos fertőrákos – Balf – Fertőrákos –Fertő –tó – Balf –Fertőrákos útvonalon. El is indultunk időben, nem fújt a szél sem, úgy tűnt minden rendben. Ketten mentünk kb. 8 km-t, majd onnan hárman, a Miki, én és a hasam. Mikinek mondtam, hogy menjen egyedül tovább, én meg megnéztem az erdőt közelebbről. Nem voltam jól, azért erőt vettem magamon, és 20 km-t azért lefutottam, ennyire tellett. Sajnos.

A Mikinek egyébként sikerült 2,49 alatt lefutnia a 32-t, ami nem gyenge eredmény, és valószínűleg tudtam volna vele menni végig, ha …. Na de mindegy. Majd legközelebb.

Már jól vagyok, csak egynapos valami volt, úgyhogy remélem holnap összejön egy bringa vagy egy futás .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése