2010. január 9., szombat

Váltáska

Tegnap is, ma is padon futottam, sőt tegnap előtte tekertem is 30 percet a váltás miatt. Egy kicsit tényleg furcsa bringa után futni, de majd megszokom. Az átlagpulzusom folyamatosan csökken, tegnap 151, ma 146, ezt is bíztatónak tartom. Ági tanácsára ma gyorsítottam a tempón 3 km-t 12-5 km/h – 14,3 Km/h között futottam, majd 1 km gyaloglás, utána megint ugyanez. Legalább nem olyan monoton, bár az sem zavar ha jó a zene (ma Brains volt). Ráadásul ma nem is egyedül voltam, eljött egy régi barátom 8maraton Miki, aki most újrakezdő és áprilisban együtt futjuk a 42,2-t Bécsben. Bár túl sokat nem beszélgettünk futás közben azért mégiscsak jó volt a társaság. Holnap viszont mindenképpen ki kell mennem a latyakba 16-17 km-t futni, mert ez a parancs:-).


Megnéztem az Ironman nevezéseket, 150 körül van, januárban, durva. Én is ott vagyok, az is durva.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése